Ewidencje podatkowe ryczałtu ewidencjonowanego
Założenia współpracy
Zasadniczym obowiązkiem ewidencyjnym u podatników opodatkowanych w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych jest prowadzenie ewidencji przychodów, ponieważ to w oparciu o nią będzie możliwe obliczenie należnego ryczałtu za poszczególne okresy rozliczeniowe. Obowiązek prowadzenia ewidencji przychodów został przewidziany przepisem art. 15 ust. 1 u.z.p.d.f
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- zapis przychodów w ewidencji sprzedaży
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- wyliczenie zobowiązania podatkowego
- sporządzenie zeznania rocznego
- archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy
- reprezentowanie Klienta przed U.S.i ZUS