Ksiegowość
Lubimy to co robimy...
Założenia współpracy
Tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy. Wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy. Istnieje również możliwość dostosowania planu kont do celów kontrolingowych. Analizując działalność firmy proponujemy jak najlepsze warianty rozwiązań, usprawniające procesy informacyjne i decyzyjne.
- tworzenie polityki rachunkowości
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- dekretacja dokumentów
- uzgadnianie kont rozrachunkowych, monitoring płatności
- zestawienie obrotów i sald
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych
- sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego
- archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy
- reprezentowanie Klienta przed U.S.i ZUS